mandag den 4. juni 2007

Last FM

Jeg har efterhånden lyttet til LastFM i et par måneder efterhånden, og HAR optjent min helt egen radiokanal! Jeg har flere gange prøvet at tilføje min radiokanal som widget, men af en eller anden underlig årsag, som jeg ikke kan gennemskue, så driller den - koden bliver aldrig vist:( Så i stedet vil jeg afspille et af mine yndligstags - 'Chillout'. Men men alt i alt kan jeg meget godt lide LastFm. Jeg lytter mest til musikken via tag'sene - det finder jeg super inspirerende. Jeg har endnu ikke lyttet så meget til min egen kanal.

Vil lige tilføje et dejligt nummer af Tom Waits...
Tom WaitsThe Piano Has Been Drinking

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke få lov til at høre nummeret med Tom Waits :-(

Serendip sagde ...

Det er synd for dig:( Det er ellers et lækkert nummer! Det virker fint hos mig - du skal bare klikke på play-ikonet.