torsdag den 14. juni 2007

Blogmusik

Blogmusik har drillet mig en del, og jeg tror aldrig, vi kommer i perfekt symbiose. Jeg har prøvet at uploade en sang til Blogmusik, men det lykkes aldrig:( Jeg ville ellers mægtig gerne have spillet et lækkert bluesnummer af min lille Nisse for jer. Desværre jeg må skuffe jer (og mig selv.) Jeg har dog konstateret, at andre godt kan få det til at fungere...

Jeg har derudover haft lidt problmer med at lave en playliste, men jeg har dog lavet en med Ray Charles, Gnarls Barkley, Trentemøller og Elvis;) Lyt selv det er lækkert!

free music

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hmm, mit nummer er nu endnu ikke blevet godkendt. Der står stadig, at det er ved at blive identificeret. Men Dolph er nok heller ikke det, den kender bedst ;-)

Serendip sagde ...

Æv - Jeg håber dog det sker lige pludselig! Ellers er det vel falsk reklame, at man kan uploade en mp3.

Er der nogen der har haft succes med det??