fredag den 11. maj 2007

Library Thing

Jeg har oprettet mig på Library Thing. Jeg har registreret 10 af mine farvoritbøger, og jeg har meldt mig ind i gruppen med 23Ting. Desværre er service'en ikke gratis efter 200 katalogiseringer:( Jeg er fan af ting der er gratis. Derfor har jeg ikke tænkt mig at bruge Library Thing. Det er fint nok med anbefalinger m.m. som sitet tilbyder, men som bibliotekar får jeg mere end rigelig med anbefalinger- jeg kan ikke følge med!




Udover Library Thing er jeg registret masser af steder på nettet (se fx StumbleUpon), så jeg har ikke behov får endnu en ting. Jeg forsøger ikke at være så afhængig af computeren...

3 kommentarer:

Birgitte sagde ...

Ja man skal passe på, man kan hurtig bruge meget tid foran en computer hvis man skal følge med i alle ens konti rundt omkring!! Omend jeg synes der er sjove ting på nettet, især mange af disse 23ting, så holder jeg stadig på, at alt med måde.. og gå så ud og leg

Birgitte sagde ...

Jeg kan ikke finde det med bogstaverne på 23 tings blog :-( Hvad er det for et link jeg skal bruge?

Anonym sagde ...

Ja, formentlig sa det er