torsdag den 23. august 2007

Evaluering vol. 2

  • Hvilken eller hvilke opgaver synes du bedst om?
    • Se forrige post.
  • Hvordan passede øvelserne ind i et mål om at blive bedre til at lære - lære at lære?
    • Det er jo altid sjovt at lære via leg. Dog var nogle af øvelserne meget tidskrævende og krævede tilbagevendende opmærksomhed, hvilket bevirkede, at jeg ikke var så udforskende og legende, men bare fik øvelsen overstået, .
  • Er der noget specielt der har overrasket dig - enten i anvendelse eller din egen tilgang til det?
    • Hmm ikke specielt tror jeg...
  • Er der noget i forløbet du synes kunne have været anderledes?
    • Jeg synes, det virkede rigtig godt at opgaverne blev formidlet både via mail og bloggen. Dog synes jeg, at de mere krævende programmer, såsom 2Life og Odeo, kunne have været undgået (de krævede bl.a. stort grafikkort og mikrofon).
  • Ville du deltage igen , hvis et lignende forløb ville blive tilbudt?
    • Ja, det ville jeg helt bestemt!

2 kommentarer:

Bente Jensen sagde ...

Hold da op, sikke en evaluering, tak for den. Det er rigtig godt at få en masse tilbagemldinger, så vi kan prøve at gøre det anderledes en anden gang og meget af de vi er har fået feedback på er det samme hos mange. Til lykke med at du er igennem og tak fordi du har gidet lege med os

Birgitte sagde ...

Også tillykke herfra!!